پرنسس کوچولوی ما

سونوگرافی انومالی

1393/8/23 19:41
نویسنده : شیما
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

امروز93/6/23وقت سونوگرافی انومالی داشتیم،این بار دیگه نسل امید نرفتیم،از ماه پیش از فریور فرزانه وقت گرفته بودیم،چون هم شنیده بودیم تشخیصش خوبه و هم اینکه اجازه فیلمبرداری میده،بعداز ظهر مجتبی اومد دنبالم رفتیم مطب،سونوگرافی نزدیک نیم ساعت طول کشید،نی نی جونم برعکس سونو ان تی که تکون نمیخوردی و همش پشتت به ما بود،اینبار همش مشغول ورجه وورجه کردن بودی.فکر کنم همون لحظه اول که سونو شروع شد شما پاهاتو بازکردی،چون تا از دکتر پرسیدم که مشخصه دختره یا پسر؟ ،آقای دکتر متوجه جنسیتت شد و سریع گفت:آره ،جنسشم خوبه،درجه یک،خوش جنسه،من و بابایی خیلی مشتاق بودیم جنسیتو بدونیم، بنابراین مجتبی دوباره از دکتر پرسید و اینبار دکتر با خنده گفت دختره،بغل  محبت بوسواااااای چه لحظه خوبی بود،خداروشکر،البته هزاران بارشکر به خاطر اینکه دکتر از سلامتیت بهمون خبر داد،وشکر به خاطر اینکه من و بابایی همیشه آرزوی داشتن یه دختر خشگلو داشتیم جشن....خلاصه اینکه سونو نیم ساعت طول کشید،عزیزم شما همش دست و پاتو برامون تکون میدادی،بابایی هم کل نیم ساعتو فیلم گرفت،فکر کنم بعدها که بزرگ شدی دیدن این فیلم برات جالب باشه.در آخر هم دکتر تاریخ زایمان طبیعیو 20 بهمن تخمین زد .به محض اینکه از مطب بیرون اومدیم خاله مینا زنگ زد ،بهش گفتم که شما یه دختر خشگلی ،خاله هم کلی ذوق کرد.دلغک آرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
25 آبان 93 22:30