پرنسس کوچولوی ما

اولین لگد نی نی

1393/8/23 20:14
نویسنده : شیما
475 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 93/6/28عصر (17 هفته و 5 روز)روی مبل راحتی نشسته بودم و دستم روی شکمم بود که یهو شما دو تا ضربه محکم به شکمم زدیمحبت،من سریع مجتبی رو صدا کردم،اومد دستشو گذاشت روی شکمم یه 10 دقیقه ای منتظر موند اما دیگه خبری نشد.دومین بار 93/6/30 بود یعنی دو روز بعد ،تو شعبه نشسته بودم که یهو شما 3 یا 4 ضربه محکم زدی،درست جایی که کش شلوارم بود،نی نی جونم طوری زدی که من با وجود اینکه مشتری داشتم یه لحظه نیم خیز شدم و دوباره نشستم. خیلی لحظه جالب و قشنگی بود، اینکه وجود یه نی نی خوشگلو تو دلم واقعا" حس کردم ...بوسجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عفت
1 آذر 93 21:23
سلام شیما مامانی... خوبی؟ دخترت خوبه؟ نینی توی دل منم دختره .. واییی نمیدونی چه ذوقی میکنم وقتی به دخترم فکر میکنم .. خیلی حس خوبیه ... انشاالله که دخترت صحیح و سالم بیاد بغلت