پرنسس کوچولوی ما

کلاس های آمادگی برای بارداری و زایمان بیمارستان صارم

1393/8/23 20:52
نویسنده : شیما
5,027 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم از وقتی که متوجه وجود یه فرشته خوشگل تو شکمم شدم، بابایی تو اینترنت مشغول پیدا کردن کلاس های آمادگی بارداری وزایمان و یوگا شد، سه جا رو پیدا کرد یکیش کلاس های خانم روستا بود تو پاسداران؛که یه جلسه کلاس مشاورش رو رفتیم به نظرم خوب میومد ،سرشون هم خیلی شلوغ بود تقریبا" برای دو ماه بعدش جای خالی داشتن که زمان خوبی بود برای من برای شروع کلاس ،ولی انقدر مسیرش دور بود و پر ترافیک ،که به این نتیجه رسیدیم که اونجا نرم،جای دوم مرکز مامایی رویان بود،که اینجا هم با مجتبی جلسه توجیهیش رو رفتیم،از اونجا خیلی خوشم نیومد،خلاصه بعد از کلی تحقیق بیمارستان صارم رو انتخاب کردیم،کلاس های تئوریش 5 شنبه ها ساعت 3 بود که من و مجتبی هر دو پنج شنبه ها با عجله تا از سرکار میرسیدیم خونه ،سریع یه چیز سرپایی میخوردیم ومیرفتیم بیمارستان ،سر کلاس معمولا خسته بودم چون هنوز حالت های تهوع و ویارم تموم نشده بود،و از نظر روحی هم زیاد مساعد نبودم.اولین جلسش 93/6/23بود که راجع به بهداشت روانی دوران بارداری بود ،که دکتر کرم نیا صحبت کرد،دومین جلسه93/6/27 که راجع به تغذیه دوران بارداری،فیزیو تراپی ومراقبت های دهان ودندان،و....کلا ما 5 جلسش رو رفتیم،دو جلسه آخرش رو که راجع به مراقبت از نوزاد و تغذیه با شیر مادر و... بود رو گذاشتیم ماه آخر بریم که نزدیک تولد نی نیمون باشه،که چیزی یادمون نره.کلاس های یوگای بارداری رو هم سه شنبه ها از93/7/22 شروع کردم میرم،این کلاس هاروخیلی دوست دارم،هم مربی اش خیلی دوست داشتنیه وهم اینکه خیلی  آرامش میده،آرامبرای کمردردم هم خیلی خوبه،هر جلسه اولش صدای قلب نی نیو میشنوم بعد کلاس شروع میشهبوس محبت .این روزها دیگه تقریبا حالت تهوع هم تموم شده،وخداروشکر کلا" حالم بهتره و تازه دارم از دوران بارداری لذت میبرم.زیبا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مرجان
29 آبان 93 0:28
امیدوارم به سلامتی زایمان کنی عزیزم....از این دوران لذت ببر که دیگه برنمیگرده