پرنسس کوچولوی ما

سه ماهه اول و ویار بارداری

1393/7/6 18:23
نویسنده : شیما
913 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم تقریبا یک ماهی میشه که حالم خرابه خسته.هوا هم خیلی گرمه.تو شعبه هم سیستم سرمایش خرابه.این روزا خیلی بهم سخت میگذره.حالت تهوع دارم که فکر میکنم رورز به روز داره بیشتر میشه.تنگیه نفس شدید هم دارم.طوریکه چند شب تا صبح تقریبا خواب و بیدار بودم،به سختی نفس میکشمغمناک خسته،با وجودیکه خدارو شکر شرایطم خوبه مجتبی خیلی بهم میرسه و محبت میکنه ،مینا هم طفلکی به خاطره من یک ماهه مونده تهران،اما باز از نظر روحی اصلا خوب نیستم،تو شعبه سر یک ساعتی که میشه یهو بهم میریزم،عصبی میشم،نفسم تنگ میشه و بی اختیار گریه میکنم.دیگه همه همکارام به این حال خرابم و گریه کردن بی دلیلم عادت کردن،راستش بعضی روزها سر کار دیگه خجالت میکشم.چون روزی چند بار با صدای بلند میرم دستشویی و حالم بهم میخورهسبز ،یه پارکی کنار شعبه هست که یه حوض قشنگ توشه،این روزها تا حالم میخواد بد بشه یا رییسم خودش بهم میگه یا اینکه خودم اجازه میگیرم و یه نیم ساعتی میرم کنار حوض میشینم و گریه میکنم،خودم از این گریه کردنم خیلی ناراحتم چون میترسم تاثیر بد روی نی نی جونم داشته باشه ولی چه کنم که کاملا بی اختیار وبدون دلیله.دکترم قرص فلوکسیتین داد گفت برای افسردگیه باداریه ولی راستش من نخوردم ،گفتم خودم باید حال خودمو خوب کنم،ترسیدم این داروها روی نینیه خشگلم تاثیر بذاره.نی نی جونم خاله مینا به خاطره شما یک ماهیه تهران مونده.کلاس زبانشو انقد نرفت که استادش زنگ زد گفت دیگه خیلی جا موندی،به جاش هر روز داره برای ما غذاهای خوشمزه درست میکنه،چون من عصرها که از سرکار میرسم انقد خسته و بی جون و بی حوصلم که رمق حتی سر پا ایستادن رو هم ندارم،بابایی هم این چند وقته خیلی بهم محبت میکنه،تو خونه خیلی کار میکنه،به خاطر تو همش تو اینترنت داره اطلاعات مربوط به بارداری و دکتر زنان و بهترین بیمارستان و بهترین تغذیه خانمهای باردار و .....رو جمع اوری میکنه،الان فکر کنم اطلاعاتش از خیلی از ماماها بیشتر باشه. تو این دوماه چند بار برامون کادو خریده ،سعی کرده سورپرایزم کنه،یک روز که ازسر کار اومد هم واسه من و هم واسه خاله مینا گل خریده بودآرام.خیلی بهم محبت میکنن ولی حال من موقت خوب میشه،تا تهوع وتنگی نفس میاد سراغم حال روحیم هم بد میشه.اینم اولین کادوی باباییه

اسمش" گاه نگاربارداری من" هست که خاطرات بارداری رو به صورت روزانه و مختصر توش ثبت می کنم. امیدوارم چندین سال بعد که می خونیش، برات جالب باشه. اینم اولین دسته گل بابایی برای من ونی نی خوشگل

 

پسندها (1)

نظرات (0)