پرنسس کوچولوی ما

انتخاب اسم

1393/10/23 11:44
نویسنده : شیما
2,414 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم از وقتی که مطمئن شدیم که شما یه دختر نازی تو شکم مامانی،یکی از موضوعاتی که فکرمونو به خودش مشغول کرد انتخاب یه اسم خوب برای شما بودمتفکر از اول ،قبل از بارداری فکر نمیکردیم انتخاب اسم انقدر سخت باشه،ولی الان خودمون چند ماهی میشه که مشغول انتخاب نام هستیم.به پیشنهاد خودم و بابایی و خاله مینا از اولش چندتا اسم رو کاندید کردیم مثل تبسم ،طنین،اوا ،اوین،مانا،ترنم وملودی...اوا که از همون اول رد شد چون دیدیم فراوانیش خیلی زیاد شده .یه مدت بابایی نظرش رو مهرسا بود ولی من دوسش نداشتم.طنین رو هم که تو لغتنامه دهخدا و معین دیدیم که معنی خوبی نداره،اوین معنیه قشنگی داشت ولی خود اسمش زیاد به دلم نمی نشست،به نظرم خود اسم اوین اوای قشنگی نداره،تصمیم گرفتیم هر چند روز تو خونه با یه اسمی صدات کنیم تا ببینیم با کدوم یکی بیشتر ارتباط برقرار میکنیم،دو هفته ای تقریبا اسمت ملودی بود،با ملودی صدات میکردیم ،به نظرم اسم قشنگی بود ،باهاش ارتباط هم برقرار کرده بودم،ولی احساس میکردم از نظر خیلی ها اسم قشنگی نیست،البته اسم کاملا سلیقه ایه و هیچ وقت نمیشه اسمی انتخاب کرد که از نظر همه زیبا باشه،ولی به نظرم حداقل باید از نظر 50 درصد کسانیکه این اسمو میشنون قشنگ باشه،که احساس کردم ملودی اینطوری نیست،غمگینحلقه اسمت رو هم با ملودی سفارش داده بودیم،که بعد از دو هفته با بابایی تصمیم گرفتیم دوباره اسمتو عوض کنیم.از اولش خودم اسم تبسم رو میپسندیدم،بعدش ترنم،ولی اوایلش بابایی خیلی دوست نداشت،ولی جدیدا از ترنم خوشش اومده،تو وبلاگ هم نظرسنجی گذاشتیم،اینجا هم ترنم بیشترین رایو اورد،خلاصه اینکه بعد از چند ماه فکرکردن درتاریخ 93/10/01 اسم ترنم تصویب شد،به معنی نغمه و اوای خوش..بوسمحبتدلغکفدات شم مامانی ما که خیلی سعی کردیم یه اسم خوب برات انتخاب کنیم،امیدوارم خودت هم وقتی بزرگ شدی از اسمت راضی باشیجشن

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 17:38
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com مامان مهربون منتظرتما