پرنسس کوچولوی ما

ادامه خرید سیسمونی

1393/10/7 18:20
نویسنده : شیما
460 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز93/9/18بالاخره بعد از 1 ماه بدقولی فروشنده،سرویس تخت و کمدت رو اوردن،ولی متاسفانه بعضی جاهاش اونطور که من سفارش داده بودم نشد. از تو اینترنت هم آدرس چند جا که این گل ها رودرست میکردن پیدا کردم،اونجا ها هم رفتیم،خلاصه اینکه بعداز یکی دو هفته گل هاش هم آماده شد،ولی به فروشنده گفتم که گل ها رو بدون رنگ بهم بده،نی نی جونم همه گل ها رو خودم برات با رنگ روغن رنگ آمیزی کردم(93/10/02) امیدوارم که خوشت بیادبوس

برای پرده ولوستر وفرش اتاقت هم با بابایی خیلی گشتیم،ولی از حاضری هاش خوشمون نیومد،اخرش از تو اینترنت یه جایی رو پیدا کردیم که فرش و لوستر ونوار بالای پرده رو به سلیقه خودمون سفارش میگرفت. منم فرداش سر کار یه طرحی کشیدم،با مدادرنگی رنگش کردم و اونجا سفارش دادم،خودم که از طرحش خیلی خوشم اومد،طرحش روبا استیکرای اتاقت ست کردم،جشنهورااا چه اتاق خشگلی شد .


نی نی جونم حلقه اسمت رو با چند تا کار دیگه (قاب عکس و ابر) هم از اصفهان برات سفارش دادم،که اونا هم تا چند روزدیگه به دستمون میرسه،عکساش که قشنگ بود ،امیدواررم که از نزدیک هم قشنگ باشن،عزیز دلم بی صبرانه منتظر اومدنت هستیممحبتبوسدلغک

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان دلنیا
8 دی 93 0:46
خیلی خوشکله مبارکش باشه